​Київ щороку втрачає 7 дитсадків через газові АЗС

Не повірите, але це справді так. Нещодавно на комісії освіти, сім'ї та молоді піднімалось питання про побудову дитячого садка. Цифра, яку називали у якості бюджету - 50 мільйонів. А тепер уявіть собі, що хаотичність у розміщенні, утриманні та експлуатації автомобільних газозаправних пунктів, нелегальне встановлення, нелегальні конструкції на території крадуть у міста 360 мільйонів гривень щороку. Не буквально, а просто не сплачують необхідні податки (1 грн 30 коп з літри пального).

Фото: Макс Левин

Питання не виникло із повітря. До нас звернулись гравці ринку, асоціації, які попрохали нарешті навести лад. Подібні комісії, які мали б розробити якийсь порядок чи рекомендації, кілька років тому вже створювались. Проте результат зрештою, як бачимо, нульовий.

Крім того, є ще один момент, який хвилює не лише бізнес, а і решту мешканців міста. Це - безпека. Те, що ніяк не контролюється, належить до об'єктів підвищеної небезпеки п'ятої категорії. Лише у себе в окрузі, без зайвих перевірок, нарахували щонайменше три нелегальні об'єкти.

Я вже мовчу про землю, яку не мають давати першому ліпшому. Правильно було б провести конкурс, де всі ділянки поділені на 10 лотів . Конкурсанти пропонують власні - найкращі, найбезпечніші та найоптимальніші варіанти. Це приведе до демонополізації та спричинить здорову конкуренцію на цьому ринку.

На жаль, у Київраді згодні, що навести лад треба, але яким чином - думки розділились. Ми запропонували доволі просту схему: створити для перевірки та розробки рекомендацій по врегулюванню невелику комісію із пропорційно сформованим складом. Тобто із 9 чоловік - 4 із БПП, 2 із "Самопомочі" та 3 - по одній особі із інших фракцій. Правда є політичні сили, що висунули аж 8 кандидатів, чим сильно здивували регламентну комісію (адже ця фракція, найменше представлена у Київраді).

У зв'язку із ситуацією, що склалась, нам насправді треба зробити три основні кроки:

1. Провести інвентаризацію наявних земель столиці щодо можливості встановлення автогазозаправних станцій (АГЗС);

2. Розробити комплексну схему розміщення АГЗС у столиці;

3. Забезпечити проведення максимально прозорого інвестиційного проекту із залученням вітчизняних чи закордонних інвесторів по розміщенню у Києві повноцінних автогазозаправних станцій.

І я вважаю, що наше першочергове завдання - сформулювати рекомендації врегулювання. Дуже сподіваюсь і бортимусь за те, щоб це питання не застрягло десь у "бюрократичних заторах" і принело користь місту та його мешканцям.

Вадим Васильчук Вадим Васильчук , Депутат Київради
Читайте главные новости LB.ua в социальных сетях Facebook и Twitter