Питання не виникло із повітря. До нас звернулись гравці ринку, асоціації, які попрохали нарешті навести лад. Подібні комісії, які мали б розробити якийсь порядок чи рекомендації, кілька років тому вже створювались. Проте результат зрештою, як бачимо, нульовий.
Крім того, є ще один момент, який хвилює не лише бізнес, а і решту мешканців міста. Це - безпека. Те, що ніяк не контролюється, належить до об'єктів підвищеної небезпеки п'ятої категорії. Лише у себе в окрузі, без зайвих перевірок, нарахували щонайменше три нелегальні об'єкти.
Я вже мовчу про землю, яку не мають давати першому ліпшому. Правильно було б провести конкурс, де всі ділянки поділені на 10 лотів . Конкурсанти пропонують власні - найкращі, найбезпечніші та найоптимальніші варіанти. Це приведе до демонополізації та спричинить здорову конкуренцію на цьому ринку.
На жаль, у Київраді згодні, що навести лад треба, але яким чином - думки розділились. Ми запропонували доволі просту схему: створити для перевірки та розробки рекомендацій по врегулюванню невелику комісію із пропорційно сформованим складом. Тобто із 9 чоловік - 4 із БПП, 2 із "Самопомочі" та 3 - по одній особі із інших фракцій. Правда дві сили висунули 8 кандидатів, чим сильно здивували регламентну комісію (адже це фракція, що найменше представлена у Київраді).
У зв'язку із ситуацією, що склалась, нам насправді треба зробити три основні кроки:
1. Провести інвентаризацію наявних земель столиці щодо можливості встановлення автогазозаправних станцій (АГЗС);
2. Розробити комплексну схему розміщення АГЗС у столиці;
3. Забезпечити проведення максимально прозорого інвестиційного проекту із залученням вітчизняних чи закордонних інвесторів по розміщенню у Києві повноцінних автогазозаправних станцій.
І я вважаю, що наше першочергове завдання - сформулювати рекомендації врегулювання. Дуже сподіваюсь і бортимусь за те, щоб це питання не застрягло десь у "бюрократичних заторах" і принело користь місту та його мешканцям.