"Укрзалізниця" розробляє електронний сервіс, який дозволить пасажирам ставати в список очікування на квитки в потягах, де вже розкуплено всі місця, і отримувати повідомлення про появу вільних місць. Про це заявив начальник департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення Олександр Красноштан в інтерв'ю Delo.ua.
Ідея сервісу полягає в тому, щоб пасажири могли реєструватися в "списку очікування" на квитки в обраному поїзді. Коли в системі з'являється вільне місце (якщо квиток повернули), пасажир отримує повідомлення і може його викупити. У загальну систему такий квиток потрапить, тільки якщо в "листі очікування" немає пасажирів.
"Пасажир зможе зареєструватися і вибрати один чи кілька поїздів, які йому підходять і на які немає квитків", - повідомив Красноштан.
На уточнювальне питання, коли введуть таку систему, відповів, що наразі про терміни говорити складно. Чиновник зазначив, що така система "остаточно закриє питання з перекупниками".
Нагадаємо, на початку жовтня "Укрзалізниця" вдруге за рік підвищила ціни на квитки.