Після того, як за ініціативою російської залізничної компанії "Чорнозем'я" припинили курсувати електрички, що сполучали Харків і Бєлгород, Південна залізниця призначила замість них електропоїзд підвищеної комфортності.
Про це повідомляє прес-центр Південної залізниці.
Нагадаємо, російська компанія "Чорнозем'я" розірвала договір із Південною залізницею про курсуванні електричок між Харковом і Бєлгородом через те, що бєлгородська влада не компенсувала в потрібному обсязі її витрати на перевезення пасажирів (і в Україні, і в Росії приміський рух здійснюють коштом залізниць та обласної влади).
Незважаючи на тривалі консультації між українською і російською сторонами, 26 липня "Чорнозем'я" заявила про остаточний розрив договору з ПЗ.
Щоб зберегти безпересадкове приміське залізничне сполучення, Південна залізниця призначила електропоїзд підвищеної комфортності №816/815. При цьому ПЗ зберегла електрички, що курсують із Харкова до останньої станції на території України - Козача Лопань.
Вартість квитка на новий електропоїзд, запущений Південною залізницею, порівнянна з вартістю маршрутних таксі, що курсують між Харковом і Бєлгородом. Ціна на проїзд у маршрутці становить 60-80 гривень, а квиток на новий поїзд коштує 65-67 грн. Варто зазначити, що ця ціна нижча, ніж на квитки у звичайних пасажирських поїздах. Зокрема, вартість проїзду від Харкова до Бєлгорода в плацкартному вагоні потяга №430 "Сімферополь-Бєлгород" становить 161 грн 47 коп.