З середини липня Поштова площа на Подолі буде закрита на реконструкцію - там планують побудувати розв'язку з тунелями та пішохідними зонами. У зв'язку з цим, згідно з планом, запропонованим "Київдормістпроектом" на півроку буде перекрито рух транспорту по Набережному шосе.
Віктор Петрук запропонував альтернативний варіант розв'язки: він переконаний, що його проект дозволить повністю розв'язати Поділ, а не частково, як передбачає початковий план.
Інженер відомий своєю пропозицією з розв'язки на Шулявці - його проект, зокрема, дозволяє залишити цех заводу "Більшовик". Проект Петрука на Подолі - повністю без світлофорів.
"Це розв'язка безперервного руху. Будівництво тунелів, на відміну від варіанту "Київдормістпроекту", не передбачається. За підрахунками, її пропускна здатність - понад 16 тисяч автомобілів на годину. Це на 35% більше, ніж проект, який зараз пропонується. А по Володимирському спуску до Подолу проїде майже три тисячі машин на годину, що в два рази більше, ніж в запропонованому проекті. Але головне - забирається світлофор на проблемному перехресті Боричів спуск - Сагайдачного", - наводить коментар інженера видання "Наш Київ".
Ще одна пропозиція альтернативного проекту - зробити вулицю Сагайдачного односторонньою, тимчасом як проект "Київдормістпроект" передбачає, що ця вулиця стане пішохідною через деякий час.
Нагадаємо, реконструкцію Поштової площі планують розпочати в середині липня і закінчити до Дня Києва наступного року.