ГРУПА КОМПАНІЙ FOZZY GROUP
Одна з найбільших торгово-промислових груп України, один з чільних українських ритейлерів з понад 700 торговельними об'єктами по всій території країни. Крім торговельних мереж, бізнес-інтереси Групи компаній охоплюють виробництво продуктів харчування, банківський та ресторанний бізнеси.
Президент "Fozzy Group" - український бізнесмен Володимир Костельман.
Торгівля продуктами і товарами для дому: супермаркети «Сільпо», делікатес-маркети Le Silpo, оптові гіпермаркети Fozzy, магазини біля дому «Фора» та "маркети супер" Thrash!Траш!. У мережах Fozzy Group представлені товари під власними торговими марками «Премія», Premіya Select, «Повна чаша», EXTRA! та інші. У мережах «Сільпо», Le Silpo діє програма для постійних гостей «Власний Рахунок», яка разом із системою винагороди споживачів є ефективним дослідницьким і маркетинговим інструментом.
Торгівля непродовольчими товарами: фармацевтичні супермаркети «Біла ромашка».
Основні підприємства промислового напряму Fozzy Group: Ніжинський консервний завод, «Богуславський завод продтоварів», ТОВ «Вогні Гестії».
Інші напрями бізнесу: логістичний оператор "УВК", розробник TemaBIT, мережа туристичних агенцій «Сільпо Вояж».Також Група є основним акціонером ПАТ «БАНК ВОСТОК».
Ресторанний бізнес: POSITANO, ESCOBAR ,WHO&WHY.DRINKERY bar та хлібна майстерня «Буланжері» (м. Київ).
1997 р. — заснування Fozzy Group, відкриття першого Fozzy Cash&Carry у Києві (сьогодні відкрито 10 гіпермаркетів у 7 містах України).
1998 р. — заснування торгової мережі «Сільпо», відкриття першого супермаркету у Києві (сьогодні відкрито 247 супермаркетів у 59 містах України).
2000 р. — придбання 99,53% акцій «Ніжинського консервного заводу», 41,73% акцій «Київської компанії оптових ринків».
2002 р. — заснування мережі «Фора» (сьогодні мережа представлена 241 магазином по всій Україні).
2003 р. — придбання кондитерської фабрики ім. Ф. Енгельса, Малинського м'ясного комбінату «Рута», мережі «Дніпрянка» (надалі переорганізувалася на «Фора»).2005 р. — запуск ресторанного напрямку.
2006 р. — запуск власних торгових марок «Премія» та «Повна чаша», придбання птахофабрики «ВКФ «Варто», мережі супермаркетів «Рорус».
2007 р. — придбання торгової мережі «Бумі-маркет», запуск програми «Власний Рахунок» для постійних гостей мережі «Сільпо», заснування компанії Garage Mobile Group.
2008 р. — Відкриття фармацевтичних супермаркетів під торговою маркою «Біла ромашка».
2012 р. — заснування мережі Le Silpo, у структурі «ВКФ «Варто» додалося ще одне підприємство — «Джерельце Плюс».
2014 р. — започаткування лабораторії контролю якості Fozzy Group, придбання мережі «Буланжері», відкриття власної мережі туристичних агенцій «Сільпо Вояж».
2015 р. — придбання «Сумирибгосп» (підприємства з вирощування риби та рибопосадкового матеріалу), придбання «Агро-Альянс Закарпаття» (вирощування ранніх овочів), запуск віртуального оператора мобільного зв'язку Yezzz.
2016 р. — запущена торгова мережа формату hard discounter thrash.
10.08.2024