Французька компанія Alstom має намір запропонувати "Укрзализниці" вантажні локомотиви Prima T8 і пасажирські Prima M4.
Про це повідомила прес-служба української залізниці з посиланням на старшого віце-президента представництва Alstom у Європі Жан-Луку Ербаччі.
Локомотив Prima T8 здатний тягнути до 9 тисяч тонн зі швидкістю до 120 км/год. Він адаптований до суворих зимових умов і екстремально низьких температур. Обидві моделі відрізняються низьким рівнем агресивного впливу на інфраструктуру, при цьому забезпечують високе тягове зусилля в електрифікованих мережах, відповідний рівень комфорту і максимальну безпеку у поїздках на далекі відстані.
Окрім того, співпраця включатиме локалізацію виробництва в Україні з поетапним її збільшенням.
За словами Ербаччі, профільна група Alstom з питань фінансування зараз працює з Міністерством фінансів Франції та кредитними організаціями.
Загальна потреба "Укрзалізниці" у локомотивах становить щонайменше 200 електровозів у найближчі сім років і 500 - до 2029 року.
Нагадаємо, у квітні 2018 року Національна інвестиційна рада повідомила, що Alstom розглядає можливість виробництва електровозів для "Укрзалізниці" і що компанія зараз перебуває у процесі вибору партнерів для локалізації робіт в Україні і залучення фінансування.
У вересні 2018 року було підписано меморандум про взаєморозуміння між УЗ і Alstom.
Alstom - один зі світових лідерів у виробництві залізничного транспорту.
На початку 2018 року американська GE Transportation підписала в Україні рамкову 15-річну угоду вартістю близько 1 млрд доларів про партнерство в оновленні та модернізації рухомого тягового складу "Укрзалізниці". Договір передбачає поставку дизельних локомотивів з рівнем локалізації до 40%.