Київська міська державна адміністрація заявила про інтерес китайських інфраструктурних компаній до будівництва четвертої гілки метро. За пропозицією китайської сторони Київ повинен профінансувати 15% від загальної вартості проекту, а китайський консорціум - 85%.
Про це йдеться на сайті мерії Києва.
Назви компаній, готових інвестувати в київське метро, в повідомленні не наводяться.
"Проект будівництва четвертої гілки метро досить складний, оскільки вона повинна проходити наземні і підземні і включати три пересадочних вузли. Цей проект потребує великих капіталовкладень, але збільшення пасажиропотоку з лівого берега на правий і навпаки актуалізує питання будівництва додаткової гілки з року в рік", - заявив заступник голови КМДА Микола Поворозник, який був на зустрічі з потенційними інвесторами.
Нагадаємо, що найсвіжіша оцінка вартості будівництва Подільсько-Вигурівської гілки столичного метрополітену проводилася навесні 2016 року, вона становить 31,5 млрд гривень. Будівництво лінії дозволить покращити транспортне сполучення з лівобережними масивами Києва - Троєщиною, Лісовим, Воскресенкою, Райдужним, а також майбутньою забудовою Русанівських садів, зробивши їх привабливішими для проживання.
Перша черга Подільсько-Вигурівської лінії буде складатися з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівельна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна". Надалі ця лінія буде продовжена на Троєщину вздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" у Жулянах.