Ситуація з постачанням сировини на маріупольські меткомбінати залізничним транспортом продовжує погіршуватися.
Про це написав генеральний директор ММК ім. Ілліча Юрій Зінченко на своїй сторінці в соцмережі Facebook.
"Приїхали!!! Замість допомоги маємо все більше проблем з боку "Укрзалізниці". Ситуація погіршується. Замість обіцяних 16 вантажних поїздів на відрізку Комиш-Зоря - Волноваха за минулу добу залізничники пропустили навіть не 13, як останнім часом, а тільки 10 із вантажами для металургів. Причина до жаху банальна - несвоєчасно привезли дизельне паливо", - пише директор одного з найбільших металургійних комбінатів в Україні.
На думку Зінченка, недостатнє виконання своїх функцій "Укрзалізницею" завдає удару по промисловості країни, що, своєю чергою, прямо позначається на економіці, в тому числі на курсі гривні. "Мінус 3 вантажні потяги дорівнює мінус 3 тис. тонн металопродукції, дорівнює мінус 1 млн дол. валютної виручки. Ось така проста арифметика. Не довезли паливо... І мінус мільйон доларів. Курс долара в обмінниках рветься вгору і вже підбирається до 26 гривень. Одна з причин цього - погіршення платіжного балансу, країні не вистачає валютних надходжень?" - вказує автор поста.
Раніше в ЗМІ повідомляли, що середній пропуск вантажних потягів на залізничному перегоні Комиш-Зоря - Волноваха в бік Маріуполя за 10 днів серпня становив близько 13 вантажних поїздів на добу за мінімально необхідних 22 і давно обіцяних "Укрзалізницею" 16. Металурги також нарікали на дискримінацію з боку монополіста "Укрзалізниці". З проханням розібратися і виправити ситуацію на адресу керівництва країни відправили запити від профільних асоціацій.