Голова парламентського комітету з питань промислової політики і підприємництва Віктор Галасюк у рамках антикризових заходів виступає за підвищення експортного мита на брухт чорних металів з метою забезпечення вітчизняних металургійних підприємств, а також за збереження залізничних тарифів на вантажні перевезення на колишньому рівні.
"Ми пропонуємо план дій з наступними антикризовими складовими для нормальної роботи гірничо-металургійного комплексу. Перше: підвищити вивізні мита на металобрухт, щоб він залишався в Україні, друге: не дозволити підвищити тарифи на залізничні перевезення. "Укрзалізниці" необхідно шукати внутрішні резерви і реалізовувати програму модернізації, не підвищуючи тарифи", - сказав він під час відвідування меткомбінату "Запоріжсталь" у вівторок.
У свою чергу, народний депутат Олег Ляшко зазначив, що при дефіциті брухту для української промисловості майже в мільйон тонн з країни продовжують вивозити металобрухт.
"Це може призвести до того, що металурги втратять роботу. Крім того, "Укрзалізниця" планує підвищити тарифи на залізничні перевезення. На наше переконання, це абсолютно дискримінаційна політика, спрямована на знищення національного виробника", - наголосив парламентарій, якого цитує прес-служба "Запоріжсталі".
При цьому він наголосив на ключовій ролі комбінату не тільки для Запоріжжя, а й для економіки країни, для наповнення бюджету і створення робочих місць.
"Якщо ми хочемо мати високі соціальні стандарти життя, успішну країну, то ключове - це економічний розвиток, робочі місця. Тому завдання перед урядом і парламентом - створювати умови для розвитку власної економіки і промисловості. Політика держави, грошово-кредитна, податкова, інвестиційна політика повинні бути спрямовані на інтереси національного виробника", - констатував нардеп.
За словами генерального директора "Запоріжсталі" Ростислава Шурми, підвищення залізничних тарифів і дефіцит металобрухту - серйозні актуальні проблеми, які можуть призвести до зупинки багатьох метпідприємств.
"Складна економічна ситуація, проблеми, з якими стикаються підприємства реального сектору економіки, позначаються на рівні життя людей. Ми спрямовуємо всі зусилля на вирішення економічних проблем, на вирішення проблем роботи нашого підприємства, тому що ці питання безпосередньо пов'язані з рівнем життя працівників. Ми готові спільними зусиллями вирішувати проблеми, щоб забезпечити стійке зростання не тільки металургії, а й усієї економіки України", - резюмував гендиректор.
Як повідомляли, "Укрзалізниця" заявила про 15% підвищення з 1 травня тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом усередині країни.