ГоловнаЕкономікаДержава

Члени ЄБА заявили про необхідність мораторію на підвищення тарифів "Укрзалізниці"

Підвищення тарифів в умовах обвалу світових цін на сировину викликає різке зниження обсягу вантажоперевезень

Члени ЄБА заявили про необхідність мораторію на підвищення тарифів "Укрзалізниці"
Фото: container.ru

22 січня під час зустрічі в Європейській бізнес асоціації (ЄБА) з представниками Мінінфраструктури найбільші вантажовідправники висловилися проти чергової спроби відомства підвищити тарифи "Укрзалізниці". За результатами зустрічі прийнято рішення відправити звернення в МІУ про необхідність ввести мораторій на підвищення тарифів УЗ у 2016 році.

Про це інформує УНІАН.

Як зазначали на зустрічі, МІУ не врахувало зауважень Державної регуляторної служби, знову не подавши аналізу впливу підвищення тарифів на галузі, пов'язані із залізничними перевезеннями, а також на економіку країни загалом.

На думку учасників зустрічі, підвищення тарифів в умовах обвалу світових цін на сировину спровокує різке зниження обсягу вантажоперевезень.

"Обсяг перевезень залізорудної сировини в Україні становить 30-40 млн тонн, після підняття тарифів УЗ його можна "відмінусувати" і для залізниці, і для українських портів", - заявив начальник відділу інвестицій дирекції логістики та закупівель "Метінвесту" Сергій Скорбун.

Як заявив керівник експортного спрямування "ЦТС-Консалтинг" Андрій Шкляр, країни G-20 підтримують своїх виробників, закривають ринки від імпорту. Україна не має стратегії підтримки промисловості навіть у питанні тарифів.

Динаміка підвищення тарифів "Укрзалізниці" останніми роками значно випереджає зростання промислових цін. "Цегла подорожчала вдвічі, перевезення вп'ятеро!" - заявив голова Спілки виробників будматеріалів Іван Салій.

Кошти, які в МІУ планують отримати від підвищення тарифів, можна отримати, ліквідувавши корупційні схеми, які процвітають на держпідприємстві, зазначили учасники зустрічі.

"Через корупцію на "Укрзалізниці" губиться 15-20 млрд грн. Це дані з круглого столу у Верховній Раді. Цієї суми буде достатньо, щоб виконати всі капінвестиції у вагонний парк, провести електрифікацію і т.д.", - заявив голова асоціації "Укрцемент" Мігель Машаду.

Крім того, "Укрзалізниця" отримала можливість істотно скоротити свої витрати за рахунок падіння цін на паливо, зазначили учасники зустрічі.

Як повідомляли, Мінфін і Регуляторна служба заблокували необґрунтоване підвищення залізничних тарифів. Ініціативу МІУ визнали необґрунтованою.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram