Платіжна система MasterCard почала продавати рекламним компаніям дані про покупки своїх клієнтів, що дозволить тим виділяти цільові групи споживачів.
Натомість платіжна система отримує від рекламників винагороду за інформацію, пише Lenta.ru з посиланням на The Financial Times.
За даними видання, MasterCard планувала надавати рекламникам дані про покупки клієнтів іще минулого року, але відмовилася тоді від цієї ідеї, оскільки сумнівалася в законності таких дій.
Пізніше в компанії дійшли висновку, що надання анонімної інформації без вказівки імен користувачів не буде втручанням у приватне життя і розголошенням персональних даних. Дані, які отримують рекламні агентства, містять тільки номери кредитних карток, але не імена їх власників.
Платіжна система почала надавати рекламникам інформацію про покупки клієнтів у лютому поточного року, але ЗМІ стало відомо про це тільки тепер.
Нагадаємо, що на 1 січня загальна кількість платіжних карток в Україні становила майже 58 млн штук.
В Україні функціонують внутрішньодержавні платіжні системи (НСМЕП, УкрКарт, внутрішньобанківські системи) і міжнародні (VISA, MasterCard, "Юніон Кард", "Золота корона", American Express).