Самотні люди споживають більше, ніж сім'ї, підрахував науковець Мічиганського університету Цзяньго Лю.
На думку Евана Моррісона з Guardian, така ситуація грає на руку виробниками. Одинаки споживають на 38% більше продуктів, на 42% більше пакувального матеріалу, на 55% більше електрики і на 61% більше газу на людину, ніж сім'ї з чотирьох осіб.
Розлучення також допомагає ринку: якщо розпадається сім'я, їй тепер потрібно два будинки, два автомобілі, дві пральні машини, два телевізори.
Корпорації зрозуміли, що тепер є два нових напрямки економічного зростання: потурання самотності і розлученням. Це помітно в рекламі - цільовою аудиторією для таких продуктів, як бургери і відпустка, стають одинаки, особливо самотні жінки.
Нагадаємо, 2011 року в Україні зафіксовано 62 тис. розлучень.