Виручка провідного німецького виробника спортивного інвентарю, одягу і взуття Adidas від продажу бутс, футболок і м'ячів за перший квартал 2012 року зросла майже на 25%.
За прогнозами, компанії вдасться побити рекорд 2010 року, коли за підсумками світової футбольної першості виручка становила 1,5 млрд євро.
У рік проведення попереднього чемпіонату Європи з футболу виручка Adidas становила 1,3 млрд євро. "Цього року є всі передумови для того, щоб перевершити і ці досягнення", - заявив голова компанії Херберт Хайнер.
Постійну боротьбу за першість у футбольному бізнесі Adidas веде з американською Nike. Обидві компанії роблять свою роботу на "відмінно", вважає голова Союзу торгівлі спортінвентарем Haendlerverbund Sport 2000 Андреас Рудольф. На його думку, кожен із цих двох конкурентів вважає себе найкращим з тієї простої причини, що чітку межу на цьому ринку провести вкрай складно. В одному немає сумнівів: і Nike, і Adidas прекрасно заробляють на футболі. Так, сучасні футбольні бутси коштують уже більш ніж 200 євро.
На ЧЄ-2012 Adidas одягає і забезпечує інвентарем шість національних збірних з 16 учасників. Це менше, ніж у Nike і його "доньки" Umbro. Однак не треба забувати, що серед клієнтів Adidas - такі сильні команди, як Іспанія та Німеччина. І якщо їхній виступ на європейській першості буде успішним, то цього літа екіпірування зі символікою збірних стане хітом продажів у багатьох країнах.
Третє місце в бізнесі з футбольною екіпіровкою та інвентарем займає ще один виробник із Німеччини - Puma. Новий керівник цієї компанії Франц Кох неодноразово наголошував, що має намір діяти в цьому сегменті ще агресивніше. Повну підтримку його намір отримує і з боку представників торгівлі: "Ми дуже зацікавлені, щоб цей бренд наблизився до лідерів ринку, що забезпечило б посилення конкуренції", - зазначив пан Рудольф.