Працівники підприємства "Київреклама" демонтували з паркану Національного художнього музею України банер з назвою масштабної виставки як об'єкт зовнішньої реклами.
Як повідомляє газета "День", комунальники зняли і конфіскували вивіску з оголошенням про нову виставку музею "Яків Гніздовський".
Представник відділу зв'язків з громадськістю НХМУ Олена Гончарук розповіла, що лист з КМДА з вимогою демонтувати вивіски на паркані надійшов до музею кілька тижнів тому.
"Ми відповіли, що це - не реклама, а вивіска, яка інформує про діяльність музею. І якщо ця вивіска не відповідає певним вимогам, ми готові розглянути пропозиції департаменту. Але відповіді ми не отримали. Вранці 3 червня вивіску демонтували. Тепер ми позбавлені важливого джерела, через яке повідомляли про події в музеї", - розповіла Гончарук.
За її словами, в українських законах є хитра "вилка". Зокрема, в законі, прийнятому Верховною Радою, є положення про вивіски і таблички, які не є зовнішньою рекламою. А у всіх законодавчих документах КМДА навіть вивіски на комунальних закладах культури класифікуються як зовнішня реклама.
Багато років на музейному паркані вивішували інформацію про виставки, які проходять у НХМУ. Жодного разу ці оголошення не знімали.
"Музей прирівняли до комерційних структур, і проект національного та міжнародного рівня "Яків Гніздовський", підтримуваний посольством Сполучених Штатів Америки в Україні та багатьма іншими благодійниками та меценатами, сьогодні втрачає відвідувачів з вини київського муніципалітету", - прокоментував ситуацію куратор виставки Данило Нікітін.