ГоловнаСвіт

Цукерберг вибачився за витік даних у Facebook, викупивши рекламні смуги 4 британських газет

"Ми зобов'язані захистити вашу інформацію. Якщо ми не можемо, ми на неї не заслуговуємо".

Засновник Facebook Марк Цукерберг вибачився за витік особистих даних з профілів соцмережі, викупивши рекламні смуги у чотирьох найвідоміших газетах Великобританії, повідомляє The Mirror.

Фото: danbloom1 / twitter

Оголошення з вибаченнями Цукерберга з'явилося на останніх сторінках газет Sunday Times, Sunday Telegraph, Sunday Mirror і The Observer, що належить The Guardian, яка однією з перших розповіла про витік даних з Facebook.

"Ми зобов'язані захистити вашу інформацію. Якщо ми не можемо, ми на неї не заслуговуємо ", - з таким заголовком вийшло звернення на останніх шпальтах чотирьох газет.

Заява Цукерберга багато чим схожа на ту, яку він зробив кілька днів тому в інтернет-просторі. Зокрема, він знову визнав, що 2014 року сторонній додаток зміг зібрати дані 50 млн користувачів, які потім були використані для дослідження аудиторії.

Нагадаємо, в середині березня британську компанію Cambridge Analytica звинуватили в тому, що вона втручалася у вибори у всьому світі, перед цим викравши з Facebook персональні дані користувачів. Після виходу серії розслідувань про діяльність Cambridge Analytica в лондонських офісах компанії провели обшуки.

Федеральна комісія США з торгівлі почала розслідування діяльності компанії Facebook у зв'язку з діями Cambridge Analytica. Зокрема, комісія розслідує діяльність соцмережі на відповідність з указом 2011 року, згідно з яким вона повинна сповіщати користувачів і отримувати від них дозвіл під час передавання їхніх особистих даних третій стороні, якщо такі дії суперечать встановленим самими користувачами налаштуванням конфіденційності.

У зв'язку зі скандалом влада США, Євросоюз і британський парламент вимагають від Facebook пояснень. У Єврокомісії анонсували жорсткі заходи щодо соцмережі.

У відповідь Цукерберг заявив, що готовий надати пояснення як Конгресу США, так і європарламентарям. Також він пообіцяв ускладнити доступ сторонніх додатків до будь-якої інформації про користувачів.

Тим часом, один з творців месенджера WhatsApp Браян Ектон у Twitter закликав всіх користувачів видалити Facebook, відповідний хештег deletefacebook увійшов до трендів. Так, сторінки Tesla і SpaceX у Facebook вже видалив Ілон Маск.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram