Соціальна мережа Facebook буде ідентифікувати покупців політичної реклами за допомогою поштової розсилки листівок зі спеціальним кодом.
Так компанія планує боротися з незаконним розміщенням політичної реклами від імені іноземців, розповіла виконавчий директор Facebook Кеті Харбат, передає агентство Рейтер.
За її словами, підтвердження особи буде проводитися, якщо особа захоче розмістити політичну рекламу зі згадкою кандидата на державну посаду в США.
"Якщо ви розмістите рекламу зі згадкою кандидата, то ми пошлемо поштову листівку з кодом, який ви повинні будете назвати, щоб довести, що перебуваєте в Сполучених Штатах", - пояснила Харбат.
Вона зазначила, що це єдиний ефективний метод для боротьби з "росіянами та іншими іноземцями", які використовують фейкові дані для розміщення політичної реклами в соцмережі.
Нагадаємо, що минулого тижня Мін'юст США висунув 13 росіянам і трьом організаціям звинувачення у справі про гадане втручання в американські вибори. Серед них - бізнесмен Євген Пригожин, а також компанія, яку пов'язують із ним, - Агентство інтернет-досліджень, відоме як "фабрика тролів". Як стверджують у доповіді, 2015 року агентство взялося поширювати політичну рекламу в соціальних мережах, на що щомісячно витрачали тисячі доларів. Реклама була оплачена з рахунків і карт російських банків, зареєстрованих на фейковий дані, які нібито належали американцям.
З доповіді також випливає, що, крім банківського шахрайства та крадіжки особистих даних, обвинувачені порушили ще кілька законів. Зокрема, федеральний закон США про вибори, що забороняє іноземцям вкладати гроші в передвиборну кампанію. Про вкладені кошти потрібно звітувати перед Федеральною виборчою комісією, яка також забороняє фінансову участь іноземців.