Японія зіткнулася з дефіцитом картопляних чіпсів через неврожай картоплі в префектурі Хоккайдо, передає Інтрефакс.
Найбільші виробники чіпсів Calbee і Koike-Ya призупинили продаж 49 видів продукції. Ціни на популярні бренди в інтернеті у 5-6 разів перевищують звичайний рівень. Twitter заповнився фотографіями майже порожніх полиць з чіпсами з японських супермаркетів.
ジャガイモ不足でポテチ販売休止 ネットでは1袋750円の高値転売(AbemaTIMES) - Yahoo!ニュースhttps://t.co/hBskcOemY7
— 齋 濱 系 も っ く ん ⊿🍊 (@ashuu_neruzumin) 12 квітня 2017 р.
近所の西友も全然なかった(ू˃̣̣̣̣̣̣︿˂̣̣̣̣̣̣ ू) pic.twitter.com/S1iCwskgVl
Газета Nikkei називає ситуацію "картопляною кризою" і попереджає, що дефіцит може охопити і популярні мережі ресторанів швидкого харчування, позбавивши японців легкого доступу до картоплі фрі та інших страв.
Японська компанія Calbee, 20% якої належить PepsiCo оголосила про припинення відвантаження 15 видів хрусткої картоплі з 22 квітня і припинення поставок ще 18 продуктів. Після того, як в минулому році Хоккайдо постраждало від рекордної кількості тайфунів, компанія розраховувала поповнити запаси картоплі в США, але не змогла повністю забезпечити попит. Крім того, як пише Quartz, японські компанії незадоволені якістю американської картоплі.