Російські туристи почали рідше відвідувати Фінляндію з метою туризму і більше їздити на одноденні шопінг-тури по продукти.
Про це повідомляє Газета.ru з посиланням на Yle.
За даними аналітиків, основна причина поїздок росіян до Фінляндії - магазин автозапчастин або гіпермаркет. З понад 20 тис. опитаних ними російських туристів, близько 80% підтвердили, що головна причина їхніх візитів до Фінляндії - купівля продуктів харчування.
Потік таких поїздок значно зріс після введення продовольчого ембарго, але при цьому купівельна спроможність росіян помітно знизилася.
Як повідомляється, у 2014-му росіянин витрачав в середньому на поїздку €142, у 2015 році - €115.
Кількість російських туристів, які відвідали Фінляндію минулого року, становить 3,2 млн, тоді як у 2013 році - на 2 млн більше. Поліпшень у туристичній динаміці експерти поки що не очікують.
Як повідомлялося у квітні, за даними соціологів, громадяни Росії стали витрачати на їжу понад 50% доходів.