У Росії з 1 квітня компанія Unilever значно підвищує ціни на побутову хімію та косметику через ослаблення курсу рубля за останні місяці.
З квітня ціни також підніме компанія Kimberly-Clark (виготовляє підгузки, тампони і туалетний папір), повідомляє агентство РБК.
Дистриб'ютор "ТОВ "Юнілівер Україна" отримав інформацію безпосередньо від Unilever, що підвищення цін на продукцію пов'язане з ослабленням курсу рубля. Згідно з новим прайс-листом, вартість продукції компанії зросте до 114%. Наприклад, ціни на косметику марки "100 рецептів краси" піднімуть від 2% до 114%, ціни продукція Dove зростуть у діапазоні від 4% до 58%, а засоби Domestos подорожчають на 44%.
Ціни піднімуть і на продукцію компанії Kimberly-Clark. Компанія виготовляє підгузники Huggies, тaмпони Kotex і туалетний папір Kleenex. Нова ціна на товари виявиться вищою на 15-60%.
Представники компаній, які розповсюджують товари, розповіли РБК, що отримали сповіщення про підвищення цін від турецької компанії Evyar (виробляє мило Duru) на 20-30% з 1 квітня, SCA (бренди Libresse, Zewa, Libero) на 12-28% і Henkel (на 10-15%).
У лютому російське видання "Вести" повідомляло, що найбільші російські мережі продуктових магазинів, які входять в Асоціацію компаній роздрібної торгівлі, погодилися тимчасово встановити фіксовані ціни на популярні продукти харчування.