В Узбекистані відключають голосові служби Skype, WhatsApp, Telegram, Viber і "Агент Mail.Ru", повідомляє узбецька служба "Радіо Свобода".
Абоненти цих служб з 10 жовтня скаржаться на відсутність можливості голосового спілкування.
Користувачі зазначають, що після перших секунд розмови якість зв'язку падає так сильно, що розчути можна тільки уривки слів. За даними видання, проблеми з голосовим інтернет-трафіком створює державний національний оператор телефонного зв'язку - компанія "Узтелеком". Письмовими повідомленнями абоненти можуть обмінюватися без перешкод.
Також студії кабельного телебачення Узбекистану протягом минулого тижня призупинили трансляцію двох каналів: РБК і МИР, повідомляє podrobno.uz. Оператори, відключивши канал, послалися на технічні несправності. При цьому вони назвали відключення тимчасовим. Зараз обидва телеканали доступні тільки користувачам супутникового телебачення в Узбекистані.
Читайте: Каримов посилює інтернет-цензуру в Узбекистані
В Узбекистані чинні жорсткі обмеження для Інтернету. Влада неодноразово закривала доступ до окремих ресурсів і сервісів. У листопаді 2013 року уряд заблокував доступ з великої кількості сайтів через мобільний Інтернет. Багато міжнародних правозахисних організацій устигли оголосити режим Узбекистану ворогом Інтернету.