У Львові оновили рекламний логотип "Львів відкритий для світу" - розробник зробив кольорові вежі рівними і доповнив їх тематичними піктограмами.
Про це повідомляє Zaxid.net.
Як відомо, на логотипі символічно зображено дзвіницю Вірменського собору, вежу Корнякта, ратушу, вежу Латинської кафедри і дзвіницю монастиря Бернардинів.
"Логотип «Львів відкритий для світу» добре сприймається жителями і гостями міста. Всі його полюбили. Але у візуалізації бренда міста ми мали тільки логотип, що складається з п'яти веж. Без написів вежі були немов у повітрі. Тому ми вирішили доопрацювати логотип так, щоб він був динамічним, щоб вежі могли «ожити», рухатися, а також доповнити бренд міста додатковими елементами з різних тем", - розповіла на презентації начальниця відділу промоції міської ради Соломія Короненко.
Редизайн логотипу розробив Юрій Крукевич.
"Основною ідеєю змін було зробити так, щоб вежі можна було міняти місцями і рухати по вертикалі. Адже ходячи по місту, ми бачимо їх з різних ракурсів", - зазначив він.
Нагадаємо, в липні в голосуванні за новий логотип Дніпра перемогла "ракета".