З лютого 2015 року частка аудиторії Першого національного телеканалу ("UA: Перший") не досягає навіть 1%.
Як повідомляє Mediasapiens.ua, за рік телеканал пережив найбільше падіння показників за останні 10 років.
З лютого 2015 року частка не сягає навіть 1%. Зараз "UA: Перший" знаходиться в кінці рейтингової таблиці, однак керівництво каналу таке падіння не лякає.
"Головне, щоб майбутній суспільний мовник не перетворився на шоу, яке превалює над змістом", - зазначив генеральний директор телеканалу Зураб Аласанія.
За його словами, телеканал свідомо відмовився від частини продукту, який давав йому рейтинг у попередні роки, зокрема - від ток-шоу "Шустер live". Також канал відмовився від топових футбольних трансляцій. Раніше він брав участь у тендерах на основні чемпіонати, купував права, а потім перепродував частину з них комерційним каналам.
Нещодавно Аласанія відмовився купувати права на трансляцію молодіжного чемпіонату світу U-20 2015 з футболу, де бере участь збірна України, через те, що генеральним спонсором турніру виступив російський "Газпром".
Однак зменшення частки топового футболу, шоу і розважальних елементів не є ключовим у питанні рейтингів. Адже на Першому національному ніколи не було системного підходу до побудови формату каналу. Тепер перед керівництвом стоїть завдання - зробити телеканал цікавим для суспільства.
Нагадаємо, 18 червня Нацрада оголосила попередження п'ятьом телерадіокомпаніям, мовлять під брендом "112 канал" ("Аріадна ТБ", "Лідер ТБ", "ТБ Вибір", "Партнер ТБ" і "Новий формат ТБ").