Одразу два тунелепрохідницькі щити вирушили сьогодні від майбутньої станції "Іподром" до житлового масиву Теремки. Метробудівні машини почали прокладати тунелі до останньої зупинки підземки південного напрямку. Перебіг будівництва перевірив сьогодні голова КМДА Олександр Попов, зазначає офіційний сайт Київської міськдержадміністрації.
"Будівництво нових станцій йде за графіком, тому, як і планували, станцію "Іподром" введемо в експлуатацію вже в жовтні цього року. До кінця року ми плануємо відкрити ще й станцію "Теремки" - сьогодні тунелепрохідницькі щити розпочали свій рух в її напрямку", - сказав Попов.
За словами голови КМДА, тільки-но метробудівці завершать будівництво на цій лінії, як візьмуться за зведення виходів на недобудованій станції "Львівська брама", а також розпочнуть роботи на четвертій лінії підземки в напрямку Троєщини.
"Ми вже вирішили, куди рухатися далі після закінчення будівництва Куренівсько-Червоноармійської лінії. Зокрема, добудуємо станцію "Львівська брама", що дозволить розвантажити пасажиропотік на наявних станціях у центрі міста. І водночас почнемо будівництво метро на Троєщину. Крім того, у травні ми активізуємо будівництво Подільського мостового переходу. До речі, наприкінці цього місяця роботи відбуватимуться відразу на трьох ділянках нового моста, а 2013 року об'єднаються в єдиний проект. І вже наступного року на переході буде запущено автомобільний рух", - поділився планами голова міськадміністрації.
Нагадаємо, 27 грудня 2011 року було відкрито станцію "Виставковий центр" Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену. Будівництво ділянки Куренівсько-Червоноармійської лінії Київського метрополітену від станції "Виставковий центр" до Одеської площі в Голосіївському районі здійснює генеральна підрядна організація ВАТ "Київметробуд".
Проектну документацію на будівництво розробляє генеральна проектна організація ДП "ПІ Укрметротунельпроект". Ділянка-продовження лінії метрополітену від станції "Героїв Дніпра" до Одеської площі завдовжки загалом 20,94 км дозволить перетнути місто з півдня на північ менш ніж за годину, створить сприятливі умови для транспортного обслуговування мешканців і гостей столиці. Пропускна спроможність ділянки - 40 пар поїздів, перевізницька здатність - 34 тис. пас./год.