ГоловнаПолітика

Голова Одеської ОДА Степанов запровадив сервіс онлайн-петицій, які розглядатиме особисто

Перше колективне звернення пов'язане з проханням допомогти в придбанні автобуса для вихованців військово-морського ліцею Одеси.

Голова Одеської ОДА Степанов запровадив сервіс онлайн-петицій, які розглядатиме особисто

Колективні звернення громадян, відправлені за допомогою сервісу онлайн-петицій,  якщо вони наберуть 1 тисячу і більше голосів, голова Одеської ОДА Максим Степанов розглядатиме особисто. Про це він заявив під час презентації нового офіційного веб- порталу Одеської області.

За словами Степанова, кожен мешканець Одещини, який має електронну адресу, може створити свій профіль та користуватися сервісами порталу – направляти свої звернення та пропозиції щодо проблем області, створювати петиції ( колективні звернення) до керівника облдержадміністрації. Також передбачена реєстрація за допомогою найпопулярніших соціальних мереж, bankID та електронного цифрового підпису. «Усі звернення одразу потрапляють до бази даних порталу, де їх можна відстежувати за допомогою інтерактивної мапи. Статус виконання своїх звернень користувачі зможуть побачити і просто на сторінці особистого кабінету. Щодо колективних звернень у формі петиції - якщо таке звернення за 90 днів набере 1000 або більше голосів мешканців Одещини, я особисто його розгляну», - зазначив Степанов.

Перше колективне звернення, зареєстроване громадськими активістами, з проханням до голови ОДА допомогти у придбанні автобуса для вихованців військово-морського ліцею Одеси вже з’явилося на новому веб-порталі Одеської області.

«Цей сучасний і зручний веб-ресурс створено для того, щоб спілкування з органами місцевої влади нарешті перетворилося з монологу бюрократів на діалог із громадою. Без перебільшення скажу - ми першими в Україні на обласному рівні запроваджуємо сучасні світові стандарти комунікації», - підкреслив Степанов.

У особистому кабінеті користувача будуть також доступні підписки на регулярне інформування про надзвичайні ситуації та важливі події - зміни руху транспорту, тимчасове відключення комунальних послуг тощо. Окрім того, незабаром запрацює короткий телефонний номер call-центру ОДА, проте вже зараз громадяни мають змогу звертатися за звичайними «довгими» номерами, які вказані на сайті.

Як повідомлялося, 22 березня голова Одеської обласної державної адміністрації Максим Степанов презентував Стратегічний план дій на 2017-2019 роки, який отримав назву «Розумний регіон». Програма визначає основні пріоритети, цілі, програми та проекти розвитку Одещини, механізми їх реалізації, а також очікувані результати.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram