За темпами переведення державних послуг в електронну форму Дніпропетровська область є регіоном-лідером. Цього тижня в області ще три адмінпослуги перевели в онлайн: отримання довідки про доходи від фіскальної служби, отримання чи заміна закордонного паспорта й оформлення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг. До кінця року 80% таких послуг у регіоні переведуть в електронну форму.
Про це заявив голова Дніпропетровської обласної державної адміністрації Валентин Резніченко.
«Дніпропетровська область сьогодні є лідером серед областей з упровадження електронних послуг. До кінця року ми плануємо 80% державних послуг перевести в електронну форму. Передусім це забезпечить їхню доступність і оперативність, оптимізацію системи зі взаємодії чиновників з людьми і повне викорінення корупції у цій сфері. Жителі області не платитимуть хабарів за довідки», - зазначив Резніченко.
Як зазначають IT-фахівці, таке Е-управління дозволяє значно прискорити процес обробки даних, зменшує обсяг паперової роботи і дозволяє автоматизувати процес, звільнивши кількість залучених до процесу чиновників.
Зараз в електронну форму в регіоні переведено оформлення закордонного паспорта і субсидій, отримання довідок про доходи та несудимість, довідки з пенсійного фонду, реєстрацію в МРЕВ автомобіля з пробігом, декларування про відходи для юридичних осіб. А також низку послуг управління земельних ресурсів і санепідемстанції.
У найближчій перспективі заплановано запустити в онлайн реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання, отримання ідентифікаційного номера в податковій, реєстрацію в МРЕВ нових автомобілів, отримання та зміну прав на водіння і кілька десятків дрібніших адмінпослуг.
«Ці зміни стали можливими завдяки тісній співпраці держави в особі Дніпропетровської ОДА, керівників державних територіальних органів та IT-волонтерів. Вони щодня спільну працюють над переведенням адмінпослуг в онлайн-режим. Таке партнерство - показник прагнення до змін нашого суспільства на всіх його рівнях», - зазначив голова Дніпропетровської обласної державної адміністрації Валентин Резніченко.