ГоловнаПолітика

"Батьківщина" виявилася лідером за витратами на вибори

Стало відомо, скільки мільйонів партії викинули на агітацію

"Батьківщина" виявилася лідером за витратами на вибори
Фото: Кузьма Джунь

Центрвиборчком у вівторок затвердив фінансові звіти партії про використання коштів виборчого фонду.

Згідно з цими документами, з шести партій, що пройшли до парламенту, більше за всіх витратила партія "Батьківщина" - понад 109 млн гривень (з яких 107,4 млн гривень - власні кошти партії, а 2 млн гривень - добровільні внески громадян). На використання ЗМІ партія витратиоа 99 млн гривень (96,3 млн гривень - на оплату ефірного часу на телебаченні і 3,1 млн гривень - на радіо). На виготовлення друкованих агітаційних матеріалів "Батьківщина" витратила 3,3 млн гривень. На рахунку виборчого фонду партії коштів не залишилося.

На другому місці за витратами партія "Опозиційний блок". Вона витратила 106,4 млн гривень, з яких 93,5 млн гривень - власні кошти партії, 12,9 млн гривень - добровільні внески громадян. Найбільше партія витратила грошей на використання ЗМІ - 100 млн гривень (93,2 млн гривень - на оплату ефірного часу на телебаченні, 5,6 - на радіо, 1,3 млн гривень - на розміщення агітаційних матеріалів у друкованих ЗМІ). Інші витрати, в тому числі на розміщення агітаційних матеріалів на носіях зовнішньої реклами, становлять 4,1 млн гривень. На рахунку виборчого фонду партії залишилося 37,2 тис. гривень.

Партія "Блок Петра Порошенка" витратила на кампанію 97,3 млн гривень. Фонд політичної сили складався виключно із власних коштів партії. Більш за все витрачено на ЗМІ - 86 млн гривень (81,2 млн гривень - телебачення, 5 млн гривень - на радіо). На виготовлення друкованих агітаційних матеріалів БПП витратив 1,9 млн гривень, а на оренду або виготовлення рекламних щитів - 7,8 млн гривень. На рахунку виборчого фонду партії залишилося 2,2 тис. гривень.

Партія "Народний фронт" витратила на вибори 93,6 млн гривень, з яких майже 92,3 млн гривень становлять власні кошти партії, а 1,3 млн гривень - добровільні внески громадян. На ЗМІ політична сила витратила майже 76 млн гривень (71,7 млн гривень - телебачення, 4,3 млн гривень - радіо, 15,5 тис. гривень - друковані ЗМІ). На виготовлення друкованих агітматеріалів НФ витратив 3,7 млн гривень, а на інші витрати (в тому числі на білборди) - 7,4 млн гривень. На рахунку виборчого фонду партії залишилося 13,5 тис. гривень.

Радикальна партія Олега Ляшка витратила на кампанію 73,2 млн гривень. Фонд партії складався з власних коштів - 69,9 млн гривень та добровільних внесків - 3,4 млн гривень. Майже всі ці кошти витрачено на ЗМІ - 72,5 млн гривень (67,4 млн гривень - телебачення, 5 млн гривень - радіо, 31,3 тис. гривень - друковані ЗМІ). Інші витрати партії становлять лише 0,4 млн гривень. На рахунку партії залишилося 32,8 тис. гривень.

Партія "Об'єднання "Самопоміч" витратила на вибори 27 млн гривень (23,8 млн гривень - власні кошти партії, а 3,6 млн гривень - добровільні внески громадян). Майже всі ці кошти - 25 млн гривень - витрачено на ЗМІ (22,9 млн гривень - телебачення та 514 тис. гривень - друковані видання). На виготовлення друкованих агітматеріалів партія витратила 0,7 млн гривень. На рахунку виборчого фонду політсили залишилося 21,7 тис. гривень.

Нагадаємо, за результатами виборів за партійними списками "Народний фронт" отримав 64 депутатські мандати, БПП – 63, "Самопоміч" - 32, "Опозиційний блок" – 27, Радикальна партія – 22, "Батьківщина" - 17.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram