Народився 20 грудня 1959 року у Дніпропетровську в родині гірничих інженерів-механіків.
З червня 1967 по червень 1977 року — учень Дніпропетровської середньої школи № 23. Колишній однокласник Едуарда Шифріна.
У вересні 1977 — червні 1982 року — студент механіко-машинобудівного факультету Дніпропетровського гірничого інституту.
У жовтні 1982 — травні 1985 року — інженер-конструктор Спеціального конструкторського відділу інституту «Гіпромашзбагачення» у Дніпропетровську.
У травні 1985 — квітні 1987 року — старший інструктор-методист зі спорту Дніпропетровського обласного спортивно-технічного клубу ДТСААФ. У травні 1987 — травні 1988 року — старший інструктор-методист з автоспорту Львівського обласного спортивно-технічного клубу ДТСААФ.
У 1986—1991 роках — професійний спортсмен, засновник першої в СРСР професійної автомобільної гоночної команди «Перебудова» (1987), чемпіон УРСР та Спартакіади УРСР (1983), майстер спорту СРСР, член збірної СРСР (1985), багаторазовий переможець і призер етапів Чемпіонату Європи, чемпіон СРСР, чемпіон Спартакіади народів СРСР (1988), майстер спорту СРСР міжнародного класу (1989), чемпіон СРСР з автоспорту (1991).
У червні 1988 — січні 1989 року — інженер бюро технічного контролю Львівського обласного виробничого об'єднання «Львівавтотехобслуговування».
У січні 1989 — квітні 1990 року — керівник спортивно-рекламного відділу кооперативу «Імпульс» у місті Львові. У квітні 1990 — березні 1991 року — спеціаліст з реклами прикладних видів спорту Науково-виробничого центру спільного радянсько-австрійського підприємства «Текоп». У квітні — травні 1991 року — начальник госпрозрахункового транспортного підрозділу Міжрегіонального творчого промислового об'єднання «Галичина» у Львові.
У травні 1991 — лютому 1993 року — директор Малого рекламно-виробничого підприємства «Транс-Ралі» у Львові.
У 1992 році створюється Спільне українсько-польське підприємство «Львів Ван Пур», одним із засновників разом стали сам Євген Червоненко, його рідний брат Ігор, польська фірма «Ван Пур», а також Микола Чугай та Віктор Погребінський. Підприємство випускало у Польщі та у Новому Роздолі (Львівська область) безалкогольні напої та пиво і горілку «Ван Пур» у фірмових банках. У лютому 1993 — червні 1997 року — президент Спільного українсько-польського підприємства «Львів Ван Пур» (з 1994 року — голова правління СП «Рогань Ван Пур»; з 1995 року — президент Промислової групи «Україна Ван Пур»).
У липні 1997 — липні 1998 року — консультант з ефективності підприємництва СП «Рогань Ван Пур» з виконанням обов'язків президента концерну «Орлан» у місті Києві. У липні 1998 — лютому 2000 року — консультант з ефективності підприємництва ЗАТ «Орлан-Беверіджиз» з виконанням обов'язків президента концерну «Орлан» у Києві.
У 1997 році увійшов до Ради працедавців і товаровиробників при президенті України, очолив Раду підприємців України. 1998 став радником президента Кучми. Співпрезидент Єврейської конфедерації України (квітень 1999 — листопад 2001); віце-президент, голова ради опікунів Всеукраїнського єврейського конгресу (з листопада 2001); віце-президент Євразійського єврейського конгресу (з квітня 2002).
У лютому — червні 2000 року — голова правління Державної акціонерної компанії по матеріальних резервах України. У червні 2000 — жовтні 2001 року — голова Державного агентства з управління державним матеріальним резервом України.
У листопаді 2001 — лютому 2002 року — консультант з організації бізнесу концерну «Орлан» у Києві, займався виробництвом безалкогольних напоїв і вантажними перевезеннями.
З 2002 по 2005 рік — народний депутат України 4-го скликання від блоку В. Ющенка. Секретар Комітету Верховної Ради з питань будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства і зв'язку. Опоненти Червоненка стверджують, що він громадянин Ізраїлю, через що він мало не позбувся українського громадянства і місця у Верховній Раді. Євген оголосив голодування, вимагаючи дотримання своїх прав.
Під час виборів Червоненко очолив охорону Віктора Ющенка. Один із спонсорів і скарбник виборчої кампанії колишнього Президента.
У 2004 команда Ющенка неодноразово заявляла, що виборча кампанія Януковича фінансується за рахунок транспортників, а в організації незаконних фінансових потоків звинувачували особисто міністра транспорту Георгія Кірпу. 27 грудня, на наступний, після перемоги Ющенка день, Кірпа покінчив життя самогубством.
З 4 лютого по 28 вересня 2005 — міністр транспорту і зв'язку України в уряді Тимошенко.
З 8 грудня 2005 по 24 грудня 2007 року — голова Запорізької обласної державної адміністрації. Червоненко ще до призначення 2005-го головою Запорізької ОДА був відомий тісними зв'язками з власниками Запоріжсталі Едуардом Шифріним та Алексом Шнайдером.
24 грудня 2007 року звільнений з посади голови Запорізької облдержадміністрації і того ж дня рішенням уряду призначений головою Агентства з питань підготовки та проведення Євро-2012. Кабінет Міністрів 19 листопада 2008 ухвалив рішення щодо ліквідації Національного агентства з Євро-2012.
З 28 листопада 2008 по березень 2011 року — 1-й заступник голови Київської міської державної адміністрації.
У березні — травні 2011 року — начальник департаменту авіації Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій.
З 2005 року - Президент Автомобільної федерації України ФАУ.
У 2013 році син Януковича замінив Червоненка на посаді президента Автомобільної федерації України.
Є одним із головних спікерів мисливців, які в 2018 році вимагали і домоглися скасувати рішення про внесення лося європейського до Червоної книги.
Двічі безуспішно балотувався до Верховної Ради як самовисуванець. У 2014 - по 79 округу (Запорізька область), зайняв четверте місце з 11,49% голосів. У 2019 році - по 134 округу на Одещині, де отримав 16,85% та зайняв друге місце.
Був постійним учасником ефірів телеканалів, пов'язаних з кумом Путіна Медведчуком, - NewsOne, Zik, 112. Ведучий NewsOne.
У 2020 році на конференції партії “Наш край” висунули Червоненка кандидатом на посаду міського голови Одеси. Вибори програв, отримав 3,69 %, 7614 голосів, в другому турі підтримав кандидата від ОПЗЖ Миколу Скорика, який, втім, також програв.
Червоненка нагороджено орденом За заслуги ІІІ та ІІ ступенів. Має в активі низку нагород та титулів іноземних держав та громадських організацій, серед яких є такий, як "почесний граф Лицарського ордена Архістратега Михайла".
Автогонщик-професіонал, володар кубка Європи 2013 року, віце-чемпіон трофею Європи 2014 року, чемпіон Спартакіади народів СРСР, семиразовий абсолютний чемпіон УРСР та незалежної України. У листопаді 2015 року оголосив про завершення спортивної кар'єри, оскільки лікарі заборонили йому брати участь у перегонах.
06.02.2023