"Укрзалізниця" з 16:00 вівторка, 15 січня, відновила функцію повернення квитків через інтернет.
На сайті компанії йдеться, що вжиті заходи для обмеження повернення квитків через інтернет мали на меті забезпечити надходження у вільний продаж місць для реального пасажира, оскільки аналіз фахівців "Укрзалізниці" показує, що переважна кількість квитків викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу, а потім значна їх частина повертається в продаж перед відправленням поїзда. УЗ вважає, що це свідчить про оптові покупки для подальшого перепродажу.
У компанії підкреслюють, що вжиті заходи були виправданими.
Нагадаємо, обмеження на повернення квитків через інтернет у період новорічних свят в Україні вводяться вже два роки поспіль.