Американська корпорація Coca-Cola в понеділок розпочала продаж свого першого алкогольного напою.
Як повідомляє The Japan Times, газований напій Lemon-Do зі смаком лимона і з вмістом спирту 3%, 5% і 7% поки що продається тільки на острові Кюсю. Банка об'ємом 350 мілілітрів коштує 150 єн (близько $1,4).
Продавати Lemon-Do за межами Японії в Coca-Cola поки що не планують.
Рецепт напою тримають у таємниці.
Японський ринок газованої слабоалкоголки, яка популярна серед молоді, особливо у жінок, - дуже конкурентний ринок. Зараз його контролюють місцеві виробники Suntory, Kirin і Asahi.
Coca-Cola, як і інші виробники безалкогольних газованих напоїв, стикається зі спадом продажів по всьому світу. Тому компанія змушена інвестувати в зростаючі сегменти, такі як вода або чай. У 2017 році Coca-Cola запустила більш ніж 500 нових продуктів.