Южненська філія Адміністрації морських портів провела другий великий тендер за останній тиждень.
20 квітня на тендері з днопоглиблення в районі трьох причалів порту "Южний" перемогу здобула китайська компанія China Harbour Engineering. А в понеділок, 24 квітня, тендер на проект "Реконструкція морського підхідного каналу та внутрішніх водних підходів до глибоководних причалів морського порту "Южний" виграла компанія Novadeal LTD - "дочка" бельгійської DEME Group.
Як сказано на сайті ProZorro, вона запропонувала найнижчу вартість послуги - 586 млн гривень при очікуваній ціні 839,606 млн гривень. Ціна закупівлі знизилася на 30% порівняно з початковою.
Окрім Novadeal LTD, у торгах брали участь ще чотири компанії: China Harbour Engineering Company, Boskalis International (Нідерланди), Jan De Nul (Бельгія) і дочірнє підприємство "Ван Оорд Україна".
Цей тендер було оголошено повторно через скасування попередньої конкурсної процедури Антимонопольним комітетом. Після завершення робіт на внутрішньому і підхідному каналі порту досягнуть глибини 21 метр, а в операційній акваторії причалів №5 і №6 ДП "МТП Южний" - 19 метрів.
Нагадаємо, в жовтні 2016 року компанія "Ян Де Нул Україна" виграла тендер на проведення днопоглиблювальних робіт у порту "Южний". Незабаром видання "Українська правда" опублікувало заяву народного депутата Сергія Лещенка про те, що "Як Де Нул Україна" у складі своїх засновників має кілька офшорних компаній, а сам тендер проведено із серією грубих порушень законодавства про держзакупівлі.
Потім прем'єр-міністр Володимир Гройсман доручив Адміністрації морських портів (АМПУ) скасувати тендер за старою процедурою і провести новий через систему електронних державних торгів ProZorro.