На станції "Київ-Пасажирський" у середу представники "Укрзалізниці" провели демонстрацію першого вантажного тепловоза ТЕ33А американської фірми General Electric , який прибув на випробування до України.
Про це повідомив кореспондент LB.ua
"Випробування тепловоза триватиме чотири місяці, але вже зараз можна сказати що локомотив заощаджує дизель і мастило", - заявив на презентації міністр інфраструктури України Володимир Омелян. Також на демонстрації був присутній член правління ПАТ "Укрзалізниця" Іренеуш Василевський, віце-президент GE Джеймі Міллер і віце-президент Казахстанської залізниці Максат Кабаш.
Представлений для випробування тепловоз ТЕ33А - односекційний шестивісний локомотив потужністю 3356 кВт з 12-циліндровим чотиритактним V-подібним дизелем, конструкційна швидкість - 120 км/год. В експлуатації новий односекційний тепловоз здатний замінити двосекційний тепловоз типу 2ТЕ10. У тепловозі використовується тягова електрична передача змінного струму з асинхронними тяговими двигунами. Модель ТЕ33А адаптована до українських умов експлуатації і колії 1520 мм.
Під час презентації міністр Омелян заявив, що найближчого місяця Україна представить п'ятирічний план модернізації тепловозів і вагонів.
Напередодні глава "Укрзалізниці" Войцех Бальчун зазначив, що тяговий рухомий склад - одна з найбільших проблем компанії. За роки незалежності Україна купила тільки 8 тепловозів - чотири пасажирські, чотири маневрових і жодного магістрального.
Нагадаємо, 14 липня General Electric підписала угоду з "Укрзалізницею", яка передбачає передачу Україні тепловоза на чотири місяці. У другій половині серпня локомотив був доставлений в Україну.