Американська торгова мережа Wal-Mart Stores позивається до Держслужби інтелектуальної власності та української компанії Fozzy Володимира Костельмана з приводу свого бренда.
Як повідомляє "Капитал", 2004 року Fozzy (торгові мережі "Сільпо", "Фора" та ін.) зареєструвала цю торгову марку для реклами і просування товарів, оформлення вітрин, послуги доставки та інших видів діяльності.
Wal-Mart вважає, що так було порушено її права. Wal-Mart Stores може спробувати довести, що її бренд є відомим в Україні, зокрема за фільмами, вважає керуючий партнер юридичної компанії "Юскутум" Артем Афян.
Крім того, американська компанія захищатиме міжнародний імідж, щоб іноземці, які приїжджають в Україну, були впевнені в тому, що вони знайдуть той самий Wal-Mart, що й в інших країнах.
Перше засідання у справі в Госпсуді Києва призначено на 13 лютого.
Згідно з дослідженням BrandZ 2013, торгову марку Wal-Mart оцінюють у $36,2 млрд (друга після Amazon у розділі "ритейл" і 18-та в глобальному рейтингу).