Антимонопольний комітет оштрафував компанію "Кока-Кола Бевериджиз Україна Лімітед" на 100 тис. грн.
Згідно з повідомленням Черкаського обласного територіального відділення АМКУ, причиною такого рішення стало те, що акційні пляшки напою Сoca-Сola Light продавали в місцевих мережах супермаркетів після того, як минув термін однієї з акцій.
При цьому умови та терміни дії акції було вказано на зворотному боці етикетки, їх можна було прочитати, тільки відірвавши її. Тим часом напис "Правила на звороті" був надрукований шрифтом білого кольору на сріблястій етикетці, що ускладнювало сприйняття споживачем цієї інформації.
Для розгляду справи АМКУ створив тимчасову адміністративну колегію із співробітників Черкаського та Кіровоградського відділень, а також центрального апарату комітету, яка вирішила, що оскільки на лицьовій стороні етикетки не вказано терміну дії акції, це могло вплинути на наміри споживачів щодо придбання акційних напоїв компанії.
За даними АМКУ, "Кока-Кола Україна" порушення визнала і штраф у розмірі 100 тис. гривень сплатила.
Нагадаємо, у травні АМКУ оштрафував компанію "Чумак" за недостовірну інформацію на етикетці майонезу.