Міжнародна федерація футбольних асоціацій (ФІФА) має труднощі з пошуком спонсорів для чемпіонату світу, який має пройти в 2018 році в Росії.
Як повідомляє The Financial Times, багато великих компаній після корупційного скандалу в ФІФА, що призвів до відставки її президента Йозефа Блаттера, і окупації Криму Росією побоюються заплямувати свою репутацію, зв'язуючись із РФ, повідомляє DW.
Видання відзначає: якщо до початку попереднього чемпіонату світу в Бразилії у ФІФА були контракти з 20 корпоративними спонсорами, то зараз їх залишилося десять. Терміни угод з такими великими компаніями, як Sony і Emiratres, минули відразу після закінчення бразильської першості.
FT зазначає, що, крім репутаційних ризиків через зв'язки з Росією, що стала на Заході парією після анексії Криму, потенційних спонсорів відлякують високі фінансові витрати.
Як повідомляє газета, російські компанії найменш охоче йдуть на співпрацю. Поки спонсорувати ЧС-2018 погодився лише один російський партнер ФІФА - "Альфа-банк". Професор Російського олімпійського університету Андрій Мальгін в інтерв'ю FT пояснив цю обставину тим, що російські компанії "побоюються заплатити гроші й не отримати від цього ніяких маркетингових вигод".
Китайський виробник електроніки і побутової техніки Hisense в квітні оголосив, що став одним з основних спонсорів Кубка конференцій ФІФА і ЧС-2018. FT оцінює операцію в $100 млн, але зазначає, що контракт укладений на менший термін, аніж інші угоди ФІФА.
Зазвичай контракти зі спонсорами та медіа-компаніями допомагають ФІФА покрити до $2 млрд витрат на проведення світової футбольної першості.
Як повідомляли на початку березня, 43% футбольних уболівальників у світі проти проведення ЧС-2018 у Росії.