Президент Казахстану Нурсултан Назарбаєв виступив з пропозицією про створення всесвітньо впізнаваного бренду республіки, який би відрізняв її від інших країн і формував імідж країни.
Про це казахський лідер заявив, виступаючи в Астані час телемосту "Нова індустріалізація", передає "Интерфакс".
"Навіть я ось починаю думати над цим питанням. Наприклад, Японія називається Країною сонця, що сходить, Корея - Країна ранкової свіжості, Нідерланди - Країна тюльпанів, Китай - Піднебесна. Ми - Країна великого степу!", - заявив президент.
За словами Назарбаєва, у Казахстану має бути свій унікальний розпізнавальний знак, який би створював його неповторний образ в очах світової громадськості і виділяв з-поміж інших країн.
Над формуванням нового іміджу влади республіки міркують протягом кількох останніх років - цьому завданню, за задумом Астани, має служити, зокрема, міжнародна виставка EXPO-2017. Заявлена тема "Енергія майбутнього", за задумом організаторів, має продемонструвати всьому світові, що Казахстан, що експортує ресурси, прихильний до ідеї зеленої економіки.
Виставка відбудеться з 10 червня по 10 вересня 2017 року. Очікується участь делегатів із понад 100 країн світу і міжнародних організацій. В Астані вважають, що EXPO-2017 відвідає близько 3 млн осіб. На проведення заходу з республіканського бюджету Казахстану виділено близько €283 млн. Загальна вартість експозиції перевищить $3 млрд.