Американська корпорація Apple очолила рейтинг найвпливовіших брендів, опублікований журналом Forbes 3 жовтня.
Видання зазначає, що Apple залишається лідером з інновацій. Вартість цього бренда Forbes оцінив у 87,1 мільярда доларів, що на 52% більше, ніж рік перед тим. При цьому в рейтингу споживчих переваг компанія зайняла тільки 11 місце.
На другому і третьому місцях опинилися Microsoft і Coca-Cola, торгові марки котрих оцінено в 54,7 мільярда і 50 мільярдів доларів відповідно. Заснована Біллом Гейтсом корпорація стала лідером за вподобаннями споживачів. Видання зазначає, що Microsoft витрачає багато грошей на рекламу - 1,6 мільярда доларів щорічно, тобто майже удвічі більше, ніж Apple.
Першу п'ятірку замикають IBM (48,5 мільярда доларів) і Google (37,6 мільярда доларів). У топ-10 найвпливовіших брендів увійшли Intel, McDonalds, General Electric, BMW і Cisco. У списку із 25 брендів, представлених на сайті, російських торгових марок немає. Повну версію рейтингу опублікують у друкованій версії журналу.
Під час укладання рейтингу Forbes враховував тільки компанії, присутні у США. У зв'язку із цією вимогою до списку не потрапили такі впливові бренди, як іспанський ритейлер Zara і китайський мобільний оператор China Mobile. Видання зважало на доходи компаній за три останні роки.
Окрім того, консалтингові компанії провели для журналу дослідження споживчого сприйняття: двом тисячам осіб запропонували вибрати найбажаніші бренди серед 130 компаній, вартість яких перевищує 2,5 млрд дол. Місце бренда в рейтингу визначали з урахуванням споживчих уподобань і вартості торгової марки.
2 жовтня агентство Interbrand опублікувало свій традиційний рейтинг найдорожчих брендів світу. Перше місце в списку посіла Coca-Cola (77,8 млрд дол.), на другому і третьому рядках опинилися Apple й IBM з показниками 76,6 млрд і 75,5 млрд дол. відповідно. Eurobrand в середині вересня назваво найдорожчою торговою маркою Apple; його вартість, за версією агентства, становить 100 млрд дол. На другому і третьому місцях опинилися Coca-Cola (60 млрд дол.) і Microsoft (54 млрд дол.).