Користувачі сервісу мікроблогів Twitter публікують щодня 400 мільйонів твітів. Про це заявив глава Twitter Дік Костоло на конференції Ideas Economy: Information 2012, яку організувало видання The Economist.
Костоло зазначив, що мобільних користувачів сервісу більшість і вони активніше за своїх "дорослих" колег. До того ж, в останньому кварталі реклама на мобільних пристроях "багато днів" приносила Twitter більше прибутку, ніж реклама на веб-версії сервісу.
Точні суми прибутків від реклами сервіс не розкриває.
Реклама в Twitter представлена у вигляді твітів, які з'являються в стрічці новин користувачів, а також у формі акаунтів, що "просуваються", посилання на які з'являюься у відповідному блоці на сайті. У березні 2012 року Twitter відкрив рекламні можливості малому бізнесу, який може розміщувати оголошення самостійно.
Twitter було запущено 2006 року. У березні 2012 року сервіс повідомив, що його користувачі щодня публікують по 340 мільйонів записів. Тоді у Twitter було 140 мільйонів активних користувачів.