Під час гонки Гран-прі Росії пілот команди "Мерседес" Валттері Боттас пропустив після команди з боксів свого партнера Льюїса Хемілтона.
Перед 13 поворотом на 25 колі Боттас скинув швидкість, Хемілтон вийшов на друге місце, а після піт-стопу гонщика команди "Ред Булл" Макса Ферстаппена очолив гонку.
У підсумку Хемілтон виграв Гран-прі, а Боттас фінішував другим.
Controversy at the #RussianGP as Bottas is told to let Hamilton through - and Bottas isn't happy about it
— Sky Sports F1 🏎 (@SkySportsF1) 30 сентября 2018 г.
Race live now on #SkyF1
Watch on Sky Go: https://t.co/4K4quegZMb pic.twitter.com/VEefAdDc25
Такий сценарій явно не сподобався обом пілотам "Мерседес".
Однак шеф автоспортивного підрозділу "Мерседес-Бенц" Тото Вольфф пояснив рокіровку протягом гонки.
"Сьогодні ми діяли раціонально. Зараз ми повинні бути щасливими з приводу переможного дублю, і як на те пішло, ми задоволені результатом, однак є певне відчуття, що спрацювали проти Валттері. Сьогодні він заслуговував на перемогу, а ми її відібрали", - повідомив Вольфф на післягоночній прес-конференції.
"Звичайно, це засмучує гонщика і команду, але існує реальність, і сьогодні у нас з'явився шанс збільшити відрив в особистому заліку не на три очки, а на десять - і ми ним скористалися. Перед піт-стопами ми обговорювали, в якому порядку кликати гонщиків у бокси. Першим ми покликали Валттері, захищаючи його перемогу, але потім запізнилися з піт-стопом Льюїса, через що він програв позицію Себастьяну", - цитує Вольффа Sky Sports.
"Виникла, скажімо так, нештатна ситуація. Льюїс був змушений атакувати Феттеля на трасі, що призвело до пошкодження гуми - і мусили захистити його від атаки у відповідь, коли пізніше Феттель почав наближатися", - виправдовує своє рішення Вольфф.