ГоловнаСпорт

У "Челсі" вирішили зробити ребрендинг емблеми клубу

Роман Абрамович всерйоз задумався про продаж клубу?

У "Челсі" вирішили зробити ребрендинг емблеми клубу
Фото: Сергей Нужненко

Футбольний клуб "Челсі" вирішив здійснити ребрендинг, повідомляє Daily Express.

Редизайн торкнеться передусім клубної емблеми, стверджує видання.

Джерела стверджують, що маніпуляції не будуть "масивними", проте вони повинні змінити образ клубу і команди.

Нагадаємо, востаннє емблема "Челсі" була змінена до 100-річного ювілею заснування клубу, у 2005 році, тобто через два роки після придбання клубу російським бізнесменом Романом Абрамовичем.

Фото: http://www.chelsea-fc.ru

Фото: http://www.chelsea-fc.ru

При цьому ребрендинг повернув емблемі клубу попередній вигляд.

Варто зазначити, що за більш ніж 100-річну історію "Челсі" змінив чотири емблеми. Першою стала емблема із зображенням "Пенсіонерів Челсі", прийнята 1905 року. Від неї клуб отримав своє прізвисько - "Пенсіонери".

Лев з палицею в колі використовувався з 1953 по 1986 рік.

Фото: http://www.chelsea-fc.ru

Ця емблема походить від цивільного герба району Челсі. Зображення лева навстоячки клуб отримав від президента клубу, лорда Кадогана. А палицю - від абата Вестмінстера, який виконував свої обов'язки, зокрема, в Челсі. Також на емблемі є троянди, які означали Англію і футбольні м'ячі.

Видання стверджує, що рішення про клубний ребрендинг корелюється з останніми новинами про те, що Абрамович схиляється до ідеї продати клуб, враховуючи непрості взаємини Росії і Великобританії, які позначаються на бізнесі російських підприємців на Туманному Альбіоні.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram