Футбольний клуб "Челсі" вирішив здійснити ребрендинг, повідомляє Daily Express.
Редизайн торкнеться передусім клубної емблеми, стверджує видання.
Джерела стверджують, що маніпуляції не будуть "масивними", проте вони повинні змінити образ клубу і команди.
Нагадаємо, востаннє емблема "Челсі" була змінена до 100-річного ювілею заснування клубу, у 2005 році, тобто через два роки після придбання клубу російським бізнесменом Романом Абрамовичем.


При цьому ребрендинг повернув емблемі клубу попередній вигляд.
Варто зазначити, що за більш ніж 100-річну історію "Челсі" змінив чотири емблеми. Першою стала емблема із зображенням "Пенсіонерів Челсі", прийнята 1905 року. Від неї клуб отримав своє прізвисько - "Пенсіонери".
Лев з палицею в колі використовувався з 1953 по 1986 рік.

Ця емблема походить від цивільного герба району Челсі. Зображення лева навстоячки клуб отримав від президента клубу, лорда Кадогана. А палицю - від абата Вестмінстера, який виконував свої обов'язки, зокрема, в Челсі. Також на емблемі є троянди, які означали Англію і футбольні м'ячі.
Видання стверджує, що рішення про клубний ребрендинг корелюється з останніми новинами про те, що Абрамович схиляється до ідеї продати клуб, враховуючи непрості взаємини Росії і Великобританії, які позначаються на бізнесі російських підприємців на Туманному Альбіоні.