МОЗ розпочало поетапну модернізацію своєї "гарячої лінії". Про це розповів заступник міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер, сказано в повідомленні на сторінці міністерства у фейсбуці.
Починаючи з 15 березня і дотепер на "гарячу лінію" МОЗ України надійшло більш ніж 790 тисяч дзвінків. МОЗ інтегрує необхідні зміни та налагоджує технічний супровід опрацювання дзвінків.
Також у планах Міністерства охорони здоров’я побудувати потужний аналітичний компонент, де ключовим елементом буде модуль, що дозволить розробляти пропозиції поліпшення ситуації в різних сферах медичного обслуговування, відстежувати запити та вносити необхідні зміни до законодавчих актів і контролювати якість надання медичних послуг населенню.
Крім того, МОЗ спільно з партнерами та Міністерством цифрової трансформації забезпечує підготовку функціоналу, необхідного для повноцінного запуску сервісів, що дозволять укладати електронні декларації в онлайн-режимі, без необхідності візиту до лікарні. Реалізація такого функціоналу дозволить не лише суттєво спростити процес укладання декларацій для пацієнтів, а й скоротити адміністративне навантаження на лікарів і МОЗ.