ГоловнаЗдоров'я

МОЗ модернізує "гарячу лінію"

За чотири місяці надійшло більш ніж 790 тисяч дзвінків.

МОЗ модернізує "гарячу лінію"
Фото: moz.gov.ua

МОЗ розпочало поетапну модернізацію своєї "гарячої лінії". Про це розповів заступник міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер, сказано в повідомленні на сторінці міністерства у фейсбуці.

Починаючи з 15 березня і дотепер на "гарячу лінію" МОЗ України надійшло більш ніж 790 тисяч дзвінків. МОЗ інтегрує необхідні зміни та налагоджує технічний супровід опрацювання дзвінків.

Також у планах Міністерства охорони здоров’я побудувати потужний аналітичний компонент, де ключовим елементом буде модуль, що дозволить розробляти пропозиції поліпшення ситуації в різних сферах медичного обслуговування, відстежувати запити та вносити необхідні зміни до законодавчих актів і контролювати якість надання медичних послуг населенню. 

Крім того, МОЗ спільно з партнерами та Міністерством цифрової трансформації забезпечує підготовку функціоналу, необхідного для повноцінного запуску сервісів, що дозволять укладати електронні декларації в онлайн-режимі, без необхідності візиту до лікарні. Реалізація такого функціоналу дозволить не лише суттєво спростити процес укладання декларацій для пацієнтів, а й скоротити адміністративне навантаження на лікарів і МОЗ.

Генеральним партнером розділу «Здоров'я» є медична мережа «Добробут». Компанія розділяє цінності LB.ua щодо якісної медичної допомоги, та не втручається у редакційну політику LB.ua. Усі матеріали розділу є незалежними та створеними відповідно до професійних стандартів.