ГоловнаСуспільствоЖиття

На станції метро "Кловська" в Києві почали продавати QR-квитки замість жетонів

Автоматизована система працюватиме у тестовому режимі два-три місяці.

Станція метрополітену "Кловська" повністю відмовилася від жетонів.

Про це повідомив на брифінгу начальник комунального підприємства "Київський метрополітен" Віктор Брагінський.

"Сьогодні ми разом ламаємо традицію, традицію кас, черг і незадоволених пасажирів. Тепер ви самостійно отримуєте послугу в кілька кліків", - сказав він.

Із середи на станції не працюють каси і не продають жетонів, оплата проїзду здійснюється через автомати.

В автоматах пасажири можуть оплатити проїзд банківською карткою, купити або поповнити картку метро, придбати разовий квиток (QR-код), продовжити проїзний або підключити MetroPass. Разовий квиток чинний протягом 30 хвилин, автомати приймають купюри номіналом 1, 2, 5 гривень.

На цей момент фахівці працюють над онлайновим поповненням проїзних і над мобільним додатком.

На станції працюють два консультанти, які допомагають пасажирам оплатити проїзд.

Автоматизована система працюватиме в тестовому режимі протягом 2-3 місяців, за результатами якого ухвалять рішення про впровадження на інших станціях.

Як повідомив заступник голови КМДА Микола Поворозник, наступними станціями, які повністю відмовляться від жетонів, будуть "Університет", "Дружби народів", "Політехнічний інститут" і "Либідська".

Нагадаємо, з 1 серпня київське метро перейшло на сині жетони.

Київський метрополітен розраховує ввести можливість онлайнового поповнення проїзних квитків наприкінці 2017 - на початку 2018 року.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram