Влада Києва збирається до кінця року встановити на мосту Патона систему Road Zipper (дорожню блискавку), повідомив у фейсбуці заступник голови КМДА з питань транспорту Ілля Сагайдак.
"Система Road Zipper, яку планують впровадити на мосту Патона і проспекті Соборності до Дарницької площі, складається з бар'єру (пов'язані між собою секції, кожна з яких важить понад 450 кг) і спеціальної машини, яка здатна змінювати положення цього відбійника", - пояснив чиновник.
Він додав, що велика маса і міцний зв'язок між секціями відбійника забезпечуватимуть безпеку руху на дорозі й одночасно гнучкість бар'єру.
"Для зміни положення використовується машина з гідравлічними підйомниками, яка має всередині S-подібний конвеєр, що змінює позицію секції бар'єру. При цьому робота машини здійснюється без перекриття руху. Практично це означає, що вранці буде додана одна-дві смуги в бік центру, а ввечері в зворотному напрямку", - пояснив заступник мера.
"Впровадження системи Road Zipper дасть економію річних транспортних втрат від 348 до 736 мільйонів гривень на рік. За іншим критерієм можна отримати економію в майже 3840 літрів палива на добу, а екологічний ефект від впровадження системи Road Zipper можна оцінити від непроходження майже 4993 кг шкідливих СО2 на добу в повітря міста", - додав Сагайдак.
Також, за словами чиновника, використання системи Road Zipper на мосту ім. Патона та проспекті Свободи знизить аварійність за рахунок фізичного поділу зустрічних потоків.
"Щорічно втрати через ДТП на Патона становлять 20 мільйонів гривень. За останні півроку на мосту ім. Патона було 5 лобових зіткнень", - зазначив Сагайдак.
За його словами, така система є на мосту Golden Gate в Сан-Франциско, мосту Коронадо в Сан-Дієго, мосту Теодора Рузвельта у Вашингтоні, мосту Харбор-Брідж у Новій Зеландії.