ГоловнаСуспільствоНаука і релігія

Космічний апарат "Розетта" довів, що життя не могло зародитися на Землі

Відкриття, зроблене зондом, прокоментував першовідкривач комети

Космічний апарат "Розетта" довів, що життя не могло зародитися на Землі
Фото: Укринформ

Космічний зонд "Розетта", який вивчає комету Чурюмова-Герасименко, довів, що життя на Землі не могло зародитися самостійно. Таку думку висловив директор Київського планетарію, професор Київського національного університету і один з першовідкривачів комети Клим Чурюмов.

"Ми отримали уявлення про те, з чого складається поверхня комети. Оскільки комети складаються з найдавніших речовин, ми отримали інформацію і про те, чим була Земля в перший день свого існування", - сказав Чурюмов в інтерв'ю "Комсомольской правде".

"Найголовніше - багато що стало зрозуміло в питанні походження життя у Всесвіті. На Землі життя зародитися не могла, це очевидно", - сказав учений.

Стосовно зародження життя на Землі Чурюмов пояснив, що температура планети була занадто високою, щоб на ній могла вижити органіка.

"3-4 мільярди років тому на Землю впали кометні зливи. Мільярди ядер бомбардували нашу планету, а оскільки комети на 80% складаються з льоду, це остудило Землю. Власне океан - це ніщо інше, як кометна вода. І тільки потім в океані з'явилася органіка. Хто її заніс на Землю? Я вважаю - комети. Але потрібні були докази. І ось "Розетта" знайшла на кометі Чурюмова-Герасименко органічні молекули й інші ключові з'єднання для побудови життя", - сказав Чурюмов.

"Це неймовірні відкриття, і ми зі Світланою Герасименко як відкривачі цієї комети, звичайно, шалено щасливі", - додав Чурюмов.

Учений додав, що "Розетта" ще не завершила свою діяльність, тому найцікавіші відкриття ще можуть бути попереду.

Нагадаємо, дослідницька станція "Розетта" понад 10 років наближалася до комети, 12 листопада 2014 року дісталася мети і спустила на поверхню небесного тіла зонд "Філа". НАСА висвітлює діяльність станції і зонда на спеціальному сайті й у Твіттері.