Ділянку Окружної в Києві завдовжки 17 км, що з'єднає Столичне з Бориспільським шосе, думають зробити платним.
Про це повідомляє газета "Сегодня".
Добудовувати Окружну влада вирішила за допомогою приватників - у будівництво траси вкладеться інвестор, який зможе повернути кошти, стягуючи плату з усіх, хто в'їде на дорогу.
"Проект уже почав реалізовуватися. Португальська компанія взялася до розробки ТЕО. І вже в серпні ми зрозуміємо, скільки часу займе будівництво ділянки від Столичного шосе через Дніпро і в бік Борисполя, якою буде її ціна і, відповідно, яку плату доведеться стягувати з водіїв", - сказав голова Держагентства з інвестицій та управління національними проектами України Владислав Каськів. За його словами, можливо, легковикам дозволять їздити дорогою безкоштовно, а гроші братимуть тільки з транзитних вантажівок.
"Слід розуміти, що це лише додаткова дорога, яка передусім необхідна для безперешкодної їзди хур, транзитного транспорту Києвом. У таких проектах основні гроші інвестори заробляють саме на великогабаритному транспорті, а не на легковому. Тож цілком імовірно, що в ТЕО буде передбачено безкоштовний проїзд для приватних осіб", - сказав нам Каськів.
У Європі проїхатися платною трасою коштує близько 2 грн за кілометр, тобто проїзд ділянкою в 17 км нової дороги може коштувати 34 грн.
У КМДА кажуть, що така траса полегшить життя всьому місту, і вже подумують про те, щоб обмежити в'їзд хур у місто. "Великі машини зможуть не заїжджати в місто і не створювати корків", - сказав нам заступник голови КМДА Михайло Кучук.
Експерти кажуть, що їздити такою трасою буде вигідно і киянам, але тільки якщо ціна проїзду не перевищить 25-30 грн. "Зараз відстань від Столичного шосе, далі через Південний міст, проспект Бажана, Бориспільською трасою до повороту до аеропорту становить 35 км, що займе, без урахування заторів, близько 35 хвилин. Ту саму ділянку новою трасою, виключно з такими "корковими" місцями, як розв'язка біля станції метро "Видубичі" та Харківська площа, може зайняти не більш ніж 15 хвилин. Довжина - 17 км, і швидкість, напевно, буде дозволено не менш ніж 90 км. Це вигідно, адже і бензину, і часу витратимо удвічі менше", - сказав експерт з перевезень Богдан Аганін.