У Кабінеті Міністрів представили експортний бренд України, за допомогою якого українські товари і послуги будуть просуватися на міжнародні ринки.
Про це повідомляють на сайті Кабміну.
"Експортний бренд допоможе покупцям по всьому світу краще дізнаватися українську продукцію. Це зможе об'єднати різні за асортиментом і типом товари і послуги в єдину візуальну концепцію і стилістику. Звичайно, так буде створено додатковий візуальний зв'язок між різними галузями та секторами. Це, своєю чергою, сприятиме торгівлі і кращій конкурентоспроможності українських товарів на світових ринках. Адже цей бренд базується на бренді UkraineNow, раніше затвердженому урядом", - сказав під час презентації перший віце-прем'єр, міністр економічного розвитку і торгівлі Степан Кубів.
В уряді також зазначили, що бренд країни і експортний бренд мають загальну тему, але різні практичні завдання. UkraineNow позиціонує Україну через комунікацію повідомлень про загальнонаціональні цінності, життя, інвестиційні можливості, культуру і туризм, а експортний бренд представляє Україну як вигідного торгового партнера, продає якісну, автентичну, інноваційну та креативну продукцію.
Нагадаємо, 10 травня Кабмін схвалив бренд Ukraine NOW UA для поліпшення іміджу нашої країни в світі. Передбачають, що на основі бренду також буде розроблено модульний бренд-бук, який стане "єдиним голосом" України по всьому світу.
У серпні бренд Ukraine NOW UA отримав одну із найпрестижніших нагород у світі дизайну - Red Dot.