




На півночі Києва розмітку одного з пішохідних переходів на Прирічній вулиці в рамках експерименту виконали з полімерної стрічки.
Про це повідомила прес-служба Київавтодору.
"За останні два роки в столиці значно зросли обсяги розмітки, виконаної пластиком. Водночас у Європі для нанесення горизонтальної дорожньої розмітки використовується також полімерна стрічка. Цей матеріал досить дорогий, але має хороші експлуатаційні властивості: високу зносостійкість, функціональну довговічність, високий коефіцієнт зчеплення, збереження коефіцієнта світловідбиття протягом усього терміну експлуатації, підвищену міцність тощо. З метою вивчення властивостей полімерної стрічки як матеріалу для нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в реальних умовах Києва, на вулиці Прирічній, 37, як експеримент за допомогою цього матеріалу нанесена розмітка, що позначає нерегульований пішохідний перехід", - ідеться в повідомленні підприємства.
Дорожники подивляться, як "поводиться" стрічка в умовах клімату Києва, після чого вирішать, чи годиться вона.
Плівку наніс власним коштом її виробник.