У Дніпрі 9 серпня завершився процес вибору логотипу міста.
Як повідомляють на сайті Дніпровської міськради, переможцем конкурсу за підсумками інтернет-голосування та за рішенням конкурсної комісії став логотип "Дніпро - хвилююче місто".
"У рамках конкурсу відбулося онлайн-голосування, за результатами якого конкурсанти могли отримати 30 балів, решта 70 балів виставляли члени журі, оргкомітет, які оцінювали роботи комплексно за сімома критеріями: оригінальність, лаконічність, привабливість, конкурентоспроможність, етичність, технологічність, позитивність. Процес ребрендингу триватиме. Ми будемо просувати цей бренд у нашому місті, в Україні і за її межами", - розповів керівник напряму брендингу "Агентства розвитку Дніпра" Ярослав Ярошенко.
Автор-переможець повинен розробити брендбук, в якому буде вказано, як саме і де буде використовуватися цей логотип.
"Ми передамо брендбук до міської ради. Коли мер підпише відповідне розпорядження, цей логотип і бренд можна буде офіційно використовувати. Важливо також розуміти, що бренд і логотип у жодному разі не замінюють офіційну символіку міста, наприклад, герб", - додав директор "Агентства розвитку Дніпра" Володимир Панченко.
Нагадаємо, найвищий бал від дніпрян під час інтернет-голосування отримав інший проект - логотип у вигляді ракети.