Заступник голови Київміськадміністрації Микола Поворозник підписав меморандум про співпрацю в межах проекту будівництва четвертої лінії метро в Києві з китайським консорціумом, у який входять компанії China Railway International Group і China Pacific Construction Group.
Про це повідомляють на сайті КМДА.
Документ підписали в рамках робочого візиту української урядової делегації до Пекіна на форум "Один пояс - один шлях".
"Консорціум виступає керуючим партнером, який має великий досвід у галузі будівництва об'єктів інфраструктури. Фахівці китайської сторони проведуть дослідження з приводу поточного стану реалізації проекту "Будівництво 4-ї лінії метро в Києві", який буде розглядати технічні деталі; обсяг фінансових ресурсів і правовий спосіб, завдяки якому проект буде реалізовано остаточно. Також дослідження включає оцінку юридичної і фінансової життєздатності проекту, в тому числі техніко-екномічного обґрунтування і кошторису витрат", - розповів Поворозник.
Згідно з документом, Консорціум може виступати підрядником, що працює за схемою ЕРС (проектування, закупівля і будівництво) і виконувати проекти за моделлю EPC + F (проектування, придбання, спорудження та фінансування).
У рамках цього проекту консорціум буде надавати допомогу Київській міській державній адміністрації в залученні коштів від китайських фінансових установ, що дозволить налагодити співпрацю з урядом Китаю і реалізувати великі інфраструктурні проекти.
Нагадаємо, що найсвіжіша оцінка вартості будівництва Подільсько-Вигурівської гілки столичного метрополітену проводилася навесні 2016 року, вона становить 31,5 млрд гривень. Будівництво лінії дозволить поліпшити транспортне сполучення з лівобережними масивами Києва - Троєщиною, Лісовим, Воскресенкою, Веселковим, а також майбутньою забудовою Русанівських садів, зробивши їх привабливішими для проживання.
Перша черга Подільсько-Вигурівської лінії буде складатися із шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівний" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна". Надалі ця лінія буде продовжена на Троєщину вздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки - через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" в Жулянах.