За 24 дні січня 2017 року "Укрзалізниця" забезпечила підприємства гірничо-металургійного комплексу парком піввагонів під управлінням Центру транспортної логістики тільки на 17% від їхніх потреб.
Про це повідомив президент Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков, пише "Уапром".
"На жаль, брак піввагонів для потреб гірничо-металургійного комплексу стає вже традиційним. За підсумками 24 днів січня висновок знову невтішний: "Укрзалізниця" забезпечила підприємства ГМК парком піввагонів під керуванням ЦТЛ тільки на 17% від їхніх потреб, тоді як по ринку загалом ця цифра становить 30% (а окремі "обрані" приватні компанії забезпечено на 95-100%, причому для їхніх перевезень задіяно близько 40% парку піввагонів УЗ)", - зазначив він.
Незначне зростання (з 15% до 17%), радше за все, пов'язане із сезонним зниженням обсягів перевезень будівельних вантажів. "Але принципового рішення про розподіл піввагонів між дирекціями "Укрзалізниці" пропорційно до їхнього навантаження (а потім, відповідно, і між вантажовідправниками) керівництвом УЗ так і не прийнято. І про причини тут можна тільки здогадуватися", - констатував Каленков.
"Але очевидно, що вирішувати прикладні завдання про підвищення прозорості в питанні розподілу вагонів під керуванням ЦТЛ - це не те саме, що красиво розповідати про перебіг "реформ" на засіданні Кабміну. Поки що ж, схоже, залишається тільки погодитися з міністром інфраструктури Володимиром Омеляном, за оцінкою якого із 27 змін, запланованих головою УЗ Войцехом Бальчуном, виконано лише одну: розпочато активну PR-кампанію", - зазначив голова "Укрметалургпрому".
При цьому, за його словами, комплаєнс-офіс і пасажирську філію "Укрзалізниці" створено тільки на папері, а решту пунктів відверто провалено.
"Цікаво, чи врахував Бальчун в оцінці корупції в УЗ на 1 млрд грн доходи його співробітників/фірм-прокладок від непрозорого розподілу вагонів? Чи він хоче цю суму потроїти за рахунок скасування розпорядження КМУ №209-р та отримання можливості встановлювати тарифи на власний розсуд? Поки що Бальчун і його команда залишаються неймовірно байдужими до наших звернень з приводу впровадження справедливого розподілу вагонів "Укрзалізниці", і це нас дивує. Але ми не зупинимося і змусимо їх працювати прозоро", - додав Каленков.