Уряд на засіданні 2 грудня схвалив концепцію створення Національного контактного центру.
3 грудня міністр Кабінету Міністрів Ганна Онищенко розповіла про основні положення документа.
Міністр нагадала, що вже не один рік функціонує державна установа «Урядовий контактний центр», звернувшись у який за номером 0-800-507-309 або зайшовши на сайт www.ukc.gov.ua, можна отримати консультацію. Національний контактний центр заплановано створити на базі цього урядового контактного центру.
"На сьогодні Урядовий контактний центр обслуговує всі органи виконавчої влади. Ідея створення Національного контактного центру - в поступовому розширенні тих органів державної влади, до яких можуть скеровувати свої звернення громадяни через єдиний контактний центр. На першому етапі ми плануємо включити Адміністрацію президента, Верховну Раду, державні колегіальні органи, а надалі - органи місцевого самоврядування. Якщо говорити цифрами - то заплановано близько 13 тисяч суб'єктів, до яких можна буде звернутися через НКЦ", - переказує слова Онищенко прес-служба Кабміну.
Канали взаємодії з громадянами заплановано розширити.
"Крім єдиного телефонного номера і єдиного веб-порталу, де можна залишити свої звернення, ми пропонуємо створити два додаткові канали зв'язку. Перший - мобільний додаток, який безкоштовно можна буде скачати на телефон або планшет і, відкривши, зареєструвати своє звернення в будь-який орган. Другий - використання геоінформаційних систем, які дозволять отримувати інформацію з прив'язкою до карти України. В он-лайні можна буде дізнаватися інформацію про стан розгляду того чи іншого звернення у відповідному регіоні, проаналізувати, на якому етапі вирішення тих чи інших проблем", - додала міністр.
Нагадаємо, напередодні Китай подарував секретаріату Кабінету Міністрів 800 нових комп'ютерів. Їх, за словами Онищенко, передадуть Урядовому контактному центру.